18 aprilie 2011

Uleiul de argan!

Salutare fetelor!

Stiu ca iar am absentat cam mult, dar am avut treaba zilele astea cu curatenia. Ieri aveam in gand sa postez cate ceva si sa imi rezerv o zi de infrumusetare, dar "cineva"  mi-a incurcat planurile tot weekendul asta. Mai bine nu ma plang, ca pana la urma am facut tot ce aveam in plan, exceptand ziua de infrumsetare care am reprogramat-o pe azi. Chiar acum sunt cu o masca cu lapte si miere pe fata cu cu una cu ulei de masline, ricin si miere in par. Nu m-am mai resfatat demult. Oricum ce vreau sa va spun este ca sunt happy ca am terminat cu curatenia si pentru ca maine vin a mei acasa pentru o luna de zile. Maine o sa-i astept la aeroport. Abia astept! Asadar, s-ar putea sa absentez iarasi perioade mai lungi de pe blog ca nu stiu ce planuri are mama, planuri care ma includ si pe mine. Oricum de vizitat o sa va vizitez in continuare, e activitatea mea preferata langa cafeaua de dimineata.

Acum sa trecem la treburi serioase. Vreau sa va vorbesc astazi despre uleiul de argan deoarece am vazut ca sunt intre voi persoane care vor sa il incerce sau care cred ca face adevarate minuni. Am zis ca, avand in vedere faptul ca il folosesc si eu de o luna si ceva, as putea sa va spun una alta din propria mea experienta. Eu am citit prima data despre el pe blogul Ioanei Ginghina si, dat fiind faptul ca mai incercasem chestii din ce a propus ea pe blog si mi-au placut, am zis sa incerc si uleiul de argan. Probabil ca daca ati fost interesate si ati dat un search in google ati vazut ca preturile sunt cam mari. Eu l-am luat de pe un site cu doar 44 de lei, ceea ce nu mi se pare neaparat un pret exagerat avand in vedere pretul pe care il au unele creme. 

Acesta este uleiul de argan pe care il folosesc eu, pe care l-am comandat online de aici:

 Pe eticheta spun asa:

 Pe site mai puteti gasi:
"Uleiul de argan are un puternic efect anti rid si ajuta epiderma sa se regenereze si sa lupte impotriva radicalilor liberi.
Uleiul de argan este unul natural, fara parabeni, fara parfum de sinteza si are certificarea BIO data de catre ECOCERT"

Eu il folosesc seara, inainte de culcare dupa ce m-am demachiat in prealabil si l-am masat pentru a intra bine in piele.

Ce imi place:
  • ambalajul, sticluta are o pompita care permite aplicarea unei cantitati mici de produs  si produsul nu se pierde; sa nu mai vorbim de faptul ca nu poate patrunde nimic in sticluta;
  • este 100% natural; 
  • nu e nevoie de mult produs, eu il am de o luna jumatate si se poate observa din poza ca am folosit cam un sfert din cantitate, deci tine foarte mult;
  • mirosul este foarte putin perceptibil si nu deranjeaza cu nimic, spre deosebire de alte uleiuri;
  • este foarte hidratant, eu avand obrajii foarte uscati cu unele iritatii mi se pare ca ii hidrateaza foarte bine, fara sa am senzatia de usturime pe care am avut-o cu fiecare crema hidratanta pe care am incercat-o pana acum;
  • zonele din jurul ochiilor par mai luminoase si micile riduri parca nu mai sunt asa vizibile, dar nici nu au disparut peste noapte;
  • dimineata tenul meu este foarte luminos. 
Eu l-am folosit doar pentru ten asa ca nu stiu ce sa zic de celelalte intrebuintari ale sale, si anume pentru unghii si par.

Ce nu imi place:
  • eu am tenul mixt, deci am luciul acela in zona T si daca il folosesc in aceasta zona pe timpul zilei luciul e si mai intens, deci daca aveti tenul gras nu il recomand. 
Eu una l-as mai cumpara. Daca aveti nelamuriri intrebati.

Azi am facut un experiment. M-am facut pentru prima data in viata mea cu tus (stiu... e de ras) si vreau sa va arat si voua rezultatul sa va dati cu parerea. Tusul nu este al meu, e al surioarei mele si e de la Farmasi. Mai jos aveti rezultatul:


Ei ce parere aveti? Pentru prima incercare eu sunt destul de multumita. Incercati sa omiteti spraneceele mele pe jumatate chele, stiu ca am nevoie de un creion de sprancene si de un corector pentru pleoapa ca mi-i se vad toate venisoarele.

Nu va urez inca Sarbatori Fericite ca sa ma oblig sa mai postez ceva pana la Paste,
Dia 



7 comentarii:

  1. Te admir pentru ca esti naturala,sincera si te arati asa cum esti tu!Sa nu te schimbi!
    Vinisoarele alea le are oricine si se pot masca dar trebuie produse buen care sa acopere foarte bine zona.Eu folosesc ce am si daca inca se mai vad pete,vinisoare sau altele asta este,nu imi permit cosmetice scumpe care au putere mai mare de acoperire.Oricum nu se uita nimeni cu lupa si nici nu trebue sa fim perfecte.Doar pentru poze incerc sa mai modific una alta ca sa se vada machiajele mai bine dar in rest nu ma afecteaza acest aspect prea tare.Pentru zi de zi nu trebuie sa fiu ca scoasa din cutie!Eu merg pe natural si imperfect,adica asa cum sunt oamenii fara artificiile acestea din ziua de azi.

    Tusul daca nu este stramb este ok.Astfel ca poate sa fie trasat subtire,mediu,gros,foaret gros,lung,scurt,in sus,cum vrei tu!Nu tebuie sa iti spuna nimeni cum trebuie sa arati si cum trebue sa faci!Daca tu vrei sa iti faci o codita mai nu stiu cum,ti-o faci.Punct!

    In ceea ce priveste uleiul acesta am citit si eu despre el si vreau sa mi-l iau in viitorul apropiat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ela merci, nu sunt eu complexata de treburile astea in mod normal, dar in poze mi se pare ca toate defectele se vad de 100 de ori mai tare. In viata de zi cu zi clar nu se uita nimeni cu lupa:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,asa este.Pozele needitate nu redau intocmai realitatea daaar who cares? :))
    Sa vezi diferenta imensa intre fata mea pozata cu telefonul fara blit si cu blit.In cele cu blit imi ies in evidenta defecte pe care nici nu stiam ca le am :)) Asa ca prefer sa fac fara blit atat cat se poate ;) Asta asa ca un mic secret pe care il poti folosi si tu ca sa fi mai increzatoare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-a iesit chiar foarte bine linia cu tusul!!
    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ela ai dreptate, fara blit ies mai bine. Si da se vad in poze de defecte pe care nu le stiai:P

    @Dariaa merci de incurajare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru prima data chiar ti-a iesit bine.
    Eu inainte sa ma dau cu tus ma dau cu creion ca sa fiu sigura ca nu gresec :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Alina merci de sfat, o sa inecrc si asa:)

    RăspundețiȘtergere