18 mai 2012

Impresii Normaderm+Concurs!

Astazi o sa va vorbesc putin despre crema Normaderm pe care am castigat-o acum ceva timp.


Am folosit aceasta crema doar o saptamana, asa ca o sa va prezint  doar niste prime impresii deoarece in asa scurt timp nu am putut observa toate rezultatele pe care le promite aceasta crema. 

Pot sa va spun ca imi place modul de dozare al cremei, capusorul tubului permite o dozare usoara si nu permite patrunderea impuritatilor in tub:


Crema are o consistenta usoara si se intinde foarte bine pe ten.


Ce mi-a placut cel mai mult la ea a fost faptul ca inca de la primele aplicari am observat ca mi-a estompat niste pete de la soare pe care le facusem destul de recent. De asemenea, dupa cateva utilizari am observat ca fata mea are o culoare mai uniforma si arata mai bine. 

Desi nu am mari probleme cu luciul, in zilele calduroase acesta isi face aparitia destul de repede in zona T. Ei bine, aceasta crema a reusit sa-l tina sub control si, totodata, mi-am simtit si obrajii destul de hidratati. Crema se comporta foarte bine sub fondul de ten si alte produse de machiaj.

In ceea ce priveste cosurile nu pot sa imi dau cu parerea deoarece am contitnuat sa folosesc Brevoxyl strict pe cosuri. Am observat totusi ca roseata cauzata de cosuri nu mai este atat de pronuntata de cand folosesc aceasta crema.

Lucrul care nu imi place la ea este al treilea ingredient:


Acestea fiind spuse, am acum ocazia sa ofer la 6 cititoare cate o crema Normaderm. Tot ce trebuie sa faceti este sa imi lasati un comentariu mai jos in care sa imi spuneti care sunt problemele cu care se confurunta tenul vostru si de ce va doriti aceasta crema.

Peste 7 zile, adica in 24 mai o sa aleg 6 comentarii care vor avea ocazia sa testeze aceasta crema. 

Atentie! Gasiti acest giveaway si pe alte bloguri, asa ca va rog sa va inscrieti doar daca nu sunteti inscrise deja si pe alte bloguri si daca nu ati castigat deja crema in etapa anterioara a campaniei. 

Astept cu drag comentariile voastre,