31 iulie 2012

NOTD: Maro cu putin sclipici!

Pentru aceasta manichiura am folosit oja castigata pe blogul Mihaelei. Este prima mea oja Elf si deocamdata imi place despre ea. Culoarea asta chiar nu o mai aveam si imi place tare mult, e un maro spre visiniu tare frumos. Pe inelar am adaugat putin sclipici primit de la KKCenterhk.



Sclipiciul este extraordinar de fin. Ma asteptam sa ma incomodeze, dar nu e cazul. M-am tot gandit cum sa fac sa il pun pe unghii cat mai usor si am gasit solutia ideala (cred eu). Pur si simplu dupa ce m-am facut pe unghie am bagat degetelul in borcan cu unghia in jos si sclipiciul s-a lipit singur. Am aplicat apoi solutia cu uscare rapida de la Kallos si asta a fost tot. Din pacate, solutia de la Kallos trebuie schimbata caci mi s-a intarit si m-am chinuit ceva cu ea.




Daca va intereseaza sa va luati ceva de pe KKCenterhk, cu codul "dia" aveti 10% reducere. Codul este valabil pana in 31 ianuarie 2013.



Ce parere aveti? Voi ati purtat sclipici pe unghii? Cum l-ati aplicat?