6 septembrie 2012

Hair: Impletitura fara sfarsit!

Cum va spuneam si postarea trecuta, postarea aceasta o sa va arat coafura pe care i-am facut surioarei mele pentru o nunta. Ce nu v-am spus atunci e ca aceasta a fost coafura de proba sa vad daca imi iese, dar pana la urma in ziua cu pricina i-am facut alta coafura caci era deja in intarziere.

Sunt sigura ca imi iesea mai bine daca o faceam a doua oara caci deja stiam ce nu trebuie sa fac, dar nu am mai avut ocazia sa refac coafura. Vroiam sa fac impletitura mai in crestetul capului, dar o sa mai fie ocazii sa experimentez coafura si pentru alte nunti. 






M-am inspirat de aici:




Ce parere aveti? Sa stiti ca nu e greu de facut. Eu am respectat pasii din clip si chiar m-am mirat ce simplu a fost. Bineinteles ca daca mi-as face mie aceasta coafura mi-ar iesi impletitura stramba.