19 septembrie 2012

Noii mei ochelari de soare!

Dragelor am revenit. Mi se pare ca au trecut secole de cand nu am mai postat. Asta pentru ca am avut o gramada de treaba, dar abia asteptam sa am timp de o postare. Astazi o sa va vorbesc despre noii mei ochelari de soare de la Firmoo

Pentru mine ochelarii de soare nu sunt doar un moft, ci o necesitate. Sunt foarte sensibila la lumina si pentru a nu  ma stramba toata ziua la soare prefer sa port o pereche de ochelari de soare. Intre timp am devenit putin obsedata de acestia si am cumparat mai multe perechi, dar perechea ideala am primit-o abia acum cateva zile. Cand am primit propunerea de la Firmoo de a testa o pereche de ochelari de la ei nu am stat nici o secunda pe ganduri si nu imi pare rau.Mi-am ales, bineinteles, o pereche de ochelari mari caci am o slabiciune pentru acestia, desi prietenului meu nu ii plac deloc si ii numeste "ochelari de broasca".

Inca de la inceput mi-a placut ca am putut "proba"ochelarii pe site. Ia uitati cum arat:



Mi-am ales niste ochelari de soare fara dioptri, deoarece eu nu port ochelari in viata de zi cu zi. Apoi, mare mi-a fost mirarea, cand dupa vreo 3 zile m-a sunat curierul ca am un colet. Foarte curioasa am coborat repede, nepieptanata cum eram,  si am ridicat coletul in care se aflau ochelarii. Pe langa ochelari am mai primit:





Mi-a placut grija pentru detalii a celor de la Firmoo si accesorile pentru ochelari primite. Ochelarii alesi arata cam asa in realitate:



Imi place ca nu au perinite si se aseaza frumos pe nas. Eu ii simt foarte usori si nu ma incomodeaza deloc. As putea sa ii port intreaga zi fara sa imi dau seama ca sunt cu ei la ochi atat de comozi sunt. Mi se par cei mai calitativi ochelari pe care ii am si simt diferenta dintre acestia si cei cumparati de mine de prin diverse magazine care nu sunt de specialitate.



De asemenea, imi place foarte mult la ei faptul ca nu modifica foarte mult culorile, astfel port sa-i port si in autobuz sau in zonele cu umbra. Pentru a intelege mai bine despre ce vorbesc am facut si 2 poze:

Si acum sa va arat si cum imi vin:



Am facut si un mic video:



Daca va face cu ochiul ceva de pe site, aruncati o privire la programul lor pentru cei care cumpara prima data de la ei si puteti avea prima pereche gratis, platind doar taxa de transport.

Ce parere aveti de ochelarii mei? Mie imi plac la nebunie si au devenit preferatii mei.