4 februarie 2013

Saptamana in imagini (8)!

 De data asta sunt harnicuta si puteti vizualiza saptamana mea in imagini dimineata, nu seara ca alte dati. Sper sa reusesc sa fac postarile astea mai de dimineata de acum incolo, ca si mie imi place sa citesc bloguri langa cafeluta de dimineata. 

Am fost la vamala dupa colierul de mai sus si, aproape fiind de mall, am trecut si pe acolo si am mai profitat de mici reduceri. Mi-am luat un tricu de la Breshka si o pensula retractabila pentru pudra de la Marionnaud, redusa cu 70%. Cum sa rezisti? Pensulele nu sunt niciodata destule.


Dots-ul e unul din dulciurile mele preferate. Voua va place?

 Am luat de la blogsale-ul Andreei un corector de la Paula's Choice si, cand am ridicat coletul, am avut o super surpriza. M-am trezit si cu frumusetea asta de oja. Am si folosit-o in seara aceea si inca mai e pe unghiile mele.O sa v-o arat si voua cat de curand.

 Surioara mi-a luat niste ton, asa ca m-am rasfatat cu combinatia mea preferata:ton, ceapa rosie si lamaie. Un deliciu!

Am folosit rujul meu preferat din ultima vreme. Un ruj de la Gosh pe care o sa vi-l arat curand. In pozele astea nu este surprinsa adevarata lui culoare.

 Mi s-a redeschis apetitul pentru impletituri. Poate vremea asta calda m-a dus cu gandul la primavara...

El este Adolf, cel mai dragut caine din lume. E cainele unor prieteni si e favoritul meu. E super cuminte si jucaus. Observati cum dadea din coada in asteptarea aruncarii batului. Mi-am facut curaj si , in ciuda noroiului, m-am jucat putin cu el. Nu ai cum sa-i rezisti!

Saptamana voastra cum a fost? Cum stati cu examenele?