10 aprilie 2013

Cum a fost la lansarea gamei Aqua Treatment!

Nu cred ca v-am spus pana acum ca vineri am participat la evenimentul de lansare al noii game Aqua Treatment al echipei Capra Nera by Déesse of Switzerland. Ei bine, seara de vineri am petrecut-o in compania unor bloggerite clujence dragi, la hotel Ramada, Cluj, unde a avut loc evenimentul.

Trebuie sa recunosc ca despre produsele Capra Nera by Déesse of Switzerland nu auzisem prea multe inainte de eveniment. Imi dadusem seama din denumire ca e vorba de o companie elvetiana, asa ca curiozitatea mea era mare. Cred ca lipsa mea de informatii se datoreaza faptului ca produsele lor nu se gasesc in magazine fizice, asa cum mi-am imaginat initial, ci se vand prin consilieri. Daca v-am starnit curiozitatea puteti afla mai multe despre companie aici.

Sa va povestesc acum putin despre evenimentul propriu-zis. Acesta a fost prezentat de insusi directorul de vanzari al companiei Capra Nera by Déesse of Switzerland care ne-a vorbit putin despre companie, produsele acesteia si apoi despre produsele noii game Aqua Treatment. Am aflat astfel ca, pe langa produse cosmetice, compania mai comercializeaza si suplimente, produse pentru ingrijirea casei si chiar vase de gatit. 

In timpul in care ne erau prezentate informatiile despre noua gama, am putut urmari cum actioneaza produsele pe trei doamne din public care ne-au impartasit primele impresii la sfarsitul tratamentului.

Photo credit: Luiza


Dupa cum puteti observa din poza, gama cuprinde 4 produse: un gel de curatare, tonic facial, crema de zi si masca-gel. Produsele au printre ingredientele principale (cu exceptia mastii) Cell Active Hydro, care se prezinta ca un izvor de prospetime si hidratare persistenta, datorita serului concentrat de mar. Se pare ca acesta creeaza o rezerva de hidratare care hraneste pielea si previne pierderea umiditatii.

Mie mi s-a parut interesant la aceste produse faptul ca sunt adresate tuturor tipurilor de ten si ca promit o hidratare a tenului timp de 12 ore. In favoarea acestei ultime afirmatii domnul Adrian Sasu ne-a prezentat si un studiu efectuat in propriile lor laboratoare.

Dupa ce prezentarea s-a terminat am putut studia si incerca noile produse pe propria piele. Din pacate, de acolo am plecat la o onomastica, asa ca nu am putut renunta la machiaj pentru a incerca produsele ca la carte, dar le-am incercat pe mana.

Photo credit: Luiza

Domnul Adrian a fost foarte amabil si ne-a raspuns la toate intrebarile, ba chiar ne-a dat si unele sfaturi legate de blogging, el lucrand ca jurnalist in trecut.

(Raluca, Cleo, eu, Adrian Sasu, Laura, Luiza)
Photo credit:Laura

Va pun cateva poze si cu tinuta.

                                         Tricou, cardigan: Amisu; Geanta: Kenvelo; Blugi, pantofi: random; Lant: here.




Si pentru ca va spuneam postarea trecuta ca am incercat blush-ul de la Elf pe post de ruj, iata cum arata pe buze:

Daca va doriti sa participati si voi la un astfel de eveniment o puteti face. Astfel de evenimente vor mai avea loc inca in 13 orase din Romania. Lista de orase unde urmeaza sa se lanseze produsele o gasiti aici

Eu sunt tare curioasa sa incerc aceste produse. Voi ati incercat ceva de la Capra Nera by Déesse of Switzerland?






bones season 1-8 box set glee season 1 dvd release date glee season 1 dvd box set glee season 1 dvd special features