24 octombrie 2013

NOTD: Goodbye summer!

Ieri a fost o zi atat de calda si insorita ca pentru un moment am uitat ca este toamna. Mi s-a facut cam dor de vara si mi-am amintit de niste chestiute pentru unghii primite la sfarsitul verii, pe care nu am mai apucat sa le incerc. Mi-am zis ca pana vara viitoare mai este atat de mult asa ca ar fi bine sa le fac o proaba.




Nu stiu voi, dar eu de fiecare data cand imi vad manichiura gandul imi zboara la vara. Nu-i asa ca e cat se poate de varatica manichiura aceasta?

Nu stiu daca v-am mai spus, dar dintre toate chestiile care se aplica pe unghii water decals sunt preferatele mele. Se aplica usor pe unghie, arata extrem de bine (multa lume ma intreaba cum le-am facut, pentru ca chiar nu se vede ca ai ceva lipit pe unghie) si rezista cot la cot cu oja. Sunt ideale cand iti doresti o manichiura deosebita in scurt timp si fara prea mult efort. Daca mai pui la socoteala ca sunt si destul de ieftine, nu cred ca-ti poti dori ceva mai mult. Eu le am pe ale mele de aici, dar le gasiti si la magazine de cartier, magazine cu chinezarii.



In cazul in care nu stiti inca cum se aplica am pozat pasii de pe spatele ambalajul pentru voi.

Si acum va las cu mai multe poze cu manichiura.





Am cam exagerat cu pozele, dar nu m-am putut abtine. Mie imi place foarte mult. Pacat ca nu se potriveste deloc cu antimpul in care ne aflam si trebuie sa o inlocuiesc cu altceva mai potrivit. 

Nu uitati, daca va doriti ceva de pe bornprrettystore, folositi codul VBJ61 pentru 10% reducere.