27 noiembrie 2013

Manichiura cu Farmec: Silent Night!

Pentru ca am vazut ca v-a placut preview-ul cu oja de pe unghiutele mele din postare trecuta, am spus ca ar fi cazul sa v-o prezint in toata splendoarea ei.

Oja este una Farmec, din noua colectie toamna-iarna. Cand am primit ojele Farmec abia asteptam sa le incerc si am stiut ca in urmatoarea perioada nu o sa trebuiasca sa stau mult sa ma gandesc ce sa aleg cand imi fac manichiura, cum se intampla de obicei. 

Cei de la Farmec au creat 7 nuante noi de oje pentru a intampina iarna. Puteti citi mai multe despre noile culori aici.




Prima oja pe care am pus-o pe unghiute este cea care poarte numele Silent Night. Nu-i asa ca pana si  denumirea te duce cu gandul la iarna? Am ales-o pentru ca mi-am taiat unghiile scurt si aveam impresia ca ea o sa le scoata cel mai bine in evidenta. Am avut mare dreptate, o consider ideala pentru a da viata unor unghiute scurte.




Nuanta este una usor metalica si extrem de frumoasa.  Am intampinat unele probleme in aplicare ei deoarece oja are o consistenta foarte lichida. Am aplicat 2 straturi,  primul l-am aplicat mai subtire si al doilea mai gros. Abia acum am vazut ca pe site se recomanda agitarea okei inainte de aplicare, lucru pe care eu nu l-am facut, dar incerc la  urmatoarea oja sa vad daca schimba cu ceva situatia. 

Capitolul la care m-a suprirns cu adevarat este rezistenta. Mi-am facut unghiile joi seara si marti seara inca aratau foarte bine. Oja nu a sarit deloc, inca stralucea pe unghii, s-a tocit doar putin la varfuri. Pentru mine asta este un record, caci patesc tot timpul sa-mi sara oja de pe varfuri. Am aplicat, bineinteles, un lac transaparent ca baza si ca top-coat. In timpul asta am supus oja la cateva testari (tastat multe ore, spalat vase, curatenie, am spalat chiar si o haina cu mana), dar a rezistat cu brio, sunt foarte multumita de rezistenta ei.


 

Ce parere aveti de aceasta oja? Eu una sunt foarte multumita, si am fost si mai multumita cand am vazut ca online costa doar 4,47 lei.