15 decembrie 2013

Manichiura cu Farmec: Joyful Elf!

Planuiam sa va arat oja asta mai demult, dar am fost prinsa cu alte treburi si am tot fost nevoita sa aman. Ce-i drept, nici vremea nu m-a ajutat cu pozele, pe aici fiind cam incetosate zilele.

Azi o sa va arat o oja din noua colectie toamna-iarna 2013 Farmec

Nuanta mi se pare una tare frumoasa, si usor camaleonica. Uneori mi se pare ca e mai aurie, alteori mai maronie si uneori mai verzui. Are niste sclipiri aurii prin ea, pe care o sa le vedeti mai bine in pozele de mai jos.  



Nuanta se numeste Joyful Elf si cum va spuneam mai sus, mie imi place tare mult, dar sunt constienta ca nu e o nuanta care sa fie pe placul tuturor. De exemplu, cand am pus-o pe unghii mi-am zis "Sigur nu o sa-i placa prietenului meu" si am avut dreptate.  Cand l-am intrebat daca ii place, mi-a zis un "Nu" hotarat, fara sa se mai uite la unghii, semn ca o observase deja dar nu comentase nimic.


 La fel ca oja pe care v-am aratat-o intr-o postare trecuta si oja aceasta a fost destul de greu de aplicat, desi am agitat inainte sticluta, dar parca s-a aplicat totusi mai frumos decat cealalta. M-a surpins insa si ea la capitolul rezistenta. Va spun sincer ca nu am intalnit oje de la alte firme care sa reziste atat pe unghiile mele, dupa 5 zile inca arata foarte bine.



Cei de la Farmec o recomanda pentru seara de Revelion si cu siguranta le-as da dreptate, daca nu as avea unele superstitii pentru aceasta seara, una dintre ele fiind puratarea a ceva rosu. Si ce este mai usor de purtat decat o oja rosie? Pretul online al acestei oje este unul foarte bun, 4,47 lei.

Cum vi se pare? Sunt curioasa daca va place sau nu.