4 aprilie 2014

OOTD: Spring is here!

V-am promis un outfit si azi a venit vremea sa vi-l arat pe blog. Pozele le-am facut duminica, pe malul lacului de langa Iulius Mall. De data asta pozele au fost facute de buna mea prietena draga (click pentru a-i vizita blogul) si eu zic ca diferentele se observa. Mi se pare mult mai usor sa faci astfel de poze cand ai un fotograf rabdator si care stie ce face. Pot sa zic ca, spre deosebire de datile trecute cand am pozat pentru astfel de postari si eram crispata si abia asteptam sa scap, de data aceasta a fost o experienta chiar funny. Multumesc draga mea, pentru poze si rabdare!

 Camasa: Romwe, pantaloni: Bershka, ochelari de soare: Firmoo, botine: random, geanta: Sammydress




Camasuta de pe Romwe a devenit preferata mea. Ador culoarea si materialul fluid, perfect pentru temperaturi ridicate. De asemene, mi se pare ca culoarea ma prinde tare bine. In realitate e mult mai frumoasa decat in poze, dar trebuie sa va marturisesc ca in unele poze arata un pic ciudat deorece mi-am uitat al doilea nasture de sus descheiat, lucru pe care l-am sesizat abia dupa poze.


*All images copyright GeoBeautiesÍssues

V-am promis intr-o postare anterioara o mica povestioara si despre geanta. Ei bine, nu este una tocmai fericita. Cum va spuneam mai sus geanta este de pe site-ul Sammydress si am asteptat-o cu mare nerabdare. Cand am ridicat-o de la vamala era frumos impachetata cu folii pe manere, dar cand am deshis coletul un miros neplacut m-a facut sa ma dau 2 pasi inainpoi. Imaginati-va un miros dintr-un magazin chinezesc si inmultiti-l cu 10, cam asa miroasea si aceasta geanta. Mi-am zis ca o sa se rezolve problema cu dupa cateva zile de aerisire pe balcon, dar dupa vreo 5 zile nu reusisem decat sa imprastiu mirosul in tot balconul. Am cautat solutii pentru a indeparta mirosul si am decis sa incerc sa o spal cu apa cu otet. Zis si facut! Am testat pe fundul gentii sa fiu sigura ca nu o sa stric materialul si am trecut la treaba. Mirosul s-a redus semnificativ si apoi am supus-o la testul balconului. A doua zi in balconul meu mirosea normal, doar ca geanta inca miroasea de foarte aproape, dar mult, mult  mai putin. 

Am zis sa o scot in lume caci eram deja nerabdatoare. Mi-am zis ca daca nu dipare mirosul ii mai dau o tura de apa cu otet. Dupa nici 2 ore de purtare geanta mea avea zgarieturi destul de evidente pe parte interiora, cea cu care o tin pe langa corp si unele mai mici si putin vizibile pe partea exterioara. Mi-am dat seama ca cele din interior erau de la geanta de laptop, caci o avusesm si pe aceasta pe acelasi umar. Am fost destul de dezamagita, caci nu mai patisem asta cu nici una dintre gentiile mele si nici alea nu erau de piele.

A treia problema a aparut in ziua 2 de purtare. Mie imi place sa port gentiile pe umar, asa ca i-am atasat bareta mai lunga. Ei bine, seara cand ne intorceam din oras am ramas cu geanta pe trecerea de pietoni, noroc ca nu a trecut ceva peste ea. Are un sistem tampit de prindere, dar prietenul meu a reusit sa stranga iara acolo ce era de strans si a 3-a zi la poze era iarasi pe umarul meu. Asta pana cand am ramas iarasi cu ea pe o alta trecere de pietoni, de data asta langa mall. De aceea in poze apare asa si nu pe umarul meu. 

Nu stiu daca am avut eu ghinion cu geanta, caci am intrebat-o pe Cleo cum se prezinta a ei, exact la fel si luata de pe acelasi site, si mi-a spus ca ea nu a avut probleme cu ea. Poate am nimerit eu un lot mai prost. Oricum, le-am scris celor de pe site despre situatie pentru a vedea ce au si ei de spus. Dupa 5 zile inca nu am primit nici un raspuns, asa ca am zis ca este timpul sa fac postarea si sa prezint situatia asa cum este ea.

Daca ati avut rabdare pana la final, sunt curioasa daca voi ati avut astfel de probleme cu gentiile comandate online, de pe diverse siteuri. Puteti sa-mi scrieti in comentarii experientele voastre mai putin placute cu comenziile online.