22 mai 2014

NOTD: Golden Rose Holiday 72!

Am vazut intr-o postare "Saptamana in imagini" ca v-a placut oja mea Golden Rose si m-am hotarat sa v-o arat mai in detaliu. E prea frumoasa sa nu merite o postare separata.





Trebuie sa recunosc ca de cand au aparut ojele "nisipoase"le-am tot admirat la alte fete, dar nu m-am gandit niciodata sa-mi cumpar una, nu stiu de ce. Intamplarea a facut sa primesc aceasta oja si acum m-am indragostit iremediabil de ea.

Frumuesetea de la sus se numeste Golden Rose Holiday, numarul 72. Se recomanda a fi aplicata in 2-3 strarturi, dar eu am aplicat de fiecare data doar 2. Prima data cand am folosit-o am aplicat 2 straturi mai subtiri, dar apoi am aplicat straturile mai groase. La fel este aplicata si in pozele de azi. 




Mie imi place tare mult! Se aplica foarte frumos (nu ca ar fi cazul sa-ti faci probleme ca nu se aplica uniform) si rezistenta este foarte buna. Pe unghiile mele destul de lungi a rezistat 4 zile impecabil, ceea ce e un record la mine. Am mai purtat-o si dupa cele 4 zile deoarece varfurile tocite si alte neregului nu sunt foarte vizibile datorita culorii. Credeti-ma ca nu trece neobservata pe unghii, am primit complimente la adresa ei. Pana si prietenul meu a remarcat-o si apreciat-o, desi a precizat ca am pe unghii o oja mata "mishto". Barbatii....

Ce parere aveti? Va place? Eu acum ma vreau si alte nuante....