9 octombrie 2014

Trilogie de toamna: Autumn nails!

Acum vreo 3 saptamani am facut conjunctivita si oftalmologul mi-a recomandat sa stau cat mai putin la calculator, avand in vedere faptul ca la lucru stau 8 ore in fata lui. Cam greu pentru mine, ca doar relaxarea mea de seara si dimineata presupune cititul blogurilor. Ei bine, pentru ca cu toate cremele si picaturile, imi era greu uneori sa ma concentrez sa citesc bloguri, am descoperit si youtube-ul. Nu va imaginati ca nu stiam ce e youtube, dar pur si simplu il foloseam pentru a cauta lucruri specifice. 

Ce vroiam sa sublinez prin toata "telenovela" asta este ca asa am devenit urmaritoare fideala a lui Essie Button si am urmarit cu placere video-urile ei tomnatice. De aici si inspiratia pentru cele 3 postari pe aceasta tema.


O sa incep seria de postari cu o oja care a devenit preferata mea pentru acest anotimp. O sa profit sa va zic si 2 cuvinte despre un top coat nou incercat.




Oja care este deja de 2 saptamani consecutiv pe unghiile mele este o oja Farmec. Este vorba de nuanta nr. 353 din gama ultrarezistent. Oja are o nunata super draguta de rosu spre visiniu. Din pacate, a facut figuri la poze, fiind o nunanta greu de surprins in poze. Are o textura destul de lichida, dar aplicarea este impecabila. Se aplica uniform fara mari eforturi.




Pentru manichiura am folosit si noul top coat gel de la Farmec. L-am luat din Cora, la un pret super bun, 8.60 lei. Adevarul e ofera un luciu deosebit ojei si chiar te duce cu gandul la unghii cu gel. Din pacate, in combinatie cu oja aceasta, rezistanta nu a fost stralucita. Mi s-a ciobit chiar a doua zi. Dar, partea buna e ca consistenta ojei mi-a permis sa refac varfurile si cu un nou strat de top coat au aratat perfect din nou. Sa nu-mi spuneti ca voi nu va "carpiti" niciodata oja de pe unghii?


Mai vreau sa spun doar ca toamna asta prefer unghiile scurte, in culori inchise. Pacat ca unghiile mele cresc asa repede (urasc sa le scurtez). Voi ce preferinte aveti toamna asta?